به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    مفهوم رنگ های چراغ راهنمایی و رانندگی

    خرید چراغ راهنمایی و قرار دادن آن در معابر پر رفت و آمد از مهم ترین نیاز های هر شهر می باشد تا به بهترین نحو ترافیک کنترل شود و از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. حال ببینیم رنگ های چراغ راهنمایی قرار چه مفهومی دارند. در محل هایی که عبور و مرور به وسیله چراغ راهنمایی و رانندگی کنترل می شود، رنگ های زیر برای مقاصدی که معین شده است به کار می رود.

    چراغ سبز برای حرکت

     رانندگان وسایل نقلیه ای که با چراغ سبز روبرو می شوند حق عبور یا گردش دارند مگر آنکه گردش به وسیله علامت دیگری ممنوع شده باشد. در هر حال وسایل نقلیه در حال گردش باید حق تقدم عبور وسایل نقلیه ای را که در مسیر مجاز خود مستقیم می روند و حق تقدم پیادگانی را که از گذرگاه پیاده در حرکتند رعایت نمایند. با وجود این اگر جریان ترافیک در جهتی که آن ها در حال پیش رفتن هستند آن چنان متراکم باشد که چنان چه وارد تقاطع گردند با تغییر و تبدیل بعدی رنگ چراغ نتواند از آن خارج شوند، چراغ سبز در تقاطع، رانندگان را برای ادامه حرکت مجاز نخواهد ساخت.

    چراغ زرد برای احتیاط

    رانندگان وسایل نقلیه ای که با این چرغ روبرو می گردند نباید از خط ایست یا از تراز چراغ راهنمایی و رانندگی عبور کنند مگر آنکه آن چنان به خط ایست تقاطع و یا چراغ راهنمایی و رانندگی نزدیک شده باشند که پیش از عبور از خط ایست تقاطع و یا چراغ راهنمایی و رانندگی نزدیک شده باشند که پیش از عبور از خط ایست یا از تراز چراغ راهنمایی و رانندگی نتوانند به آسانی توقف نمایند.

    در هر حال در صورت ورود قبلی به تقاطع باید به حرکت خود ادامه داده و با رعایت مقررات دیگر از تقاطع یا گذرگاه عبور کنند.

    چراغ قرمز برای ایست

    رانندگان وسایل نقلیه ای که با چراغ قرمز برخورد می کنند باید پیش از خط ویژه ایست، توقف کامل نمایند و در صورت نبودن خط ایست در فاصله پنج متری چراغ راهنمایی و رانندگی بایستند و تا روشن شدن چراغ سبز و تخلیه تقاطع از وسایل نقلیه منتظر بمانند.

    چراغ چشمک زن زرد برای عبور با احتیاط

     رانندگان وسایل نقلیه با دیدن این چراغ از تقاطع و گذرگاه پیاده باید با احتیاط و سرعت کم عبور نمایند.

    چراغ چشمک زن قرمز برای ایست و عبور

    رانندگان وسایل نقلیه در صورت برخورد با این چراغ نباید از خط ایست و یا در صورت نبودن خط ایست از تراز چراغ راهنمایی و رانندگی فراتر روند و باید توقف نموده و پس از اطمینان از نبودن خطر تصادف، حرکت و عبور نمایند. همین اقدامات هنگام دیدن تابلوی ایست باید انجام شود.

    در تقاطع هایی که مسیر جداگانه گردش به راست به وسیله جدول یا خط کشی تعبیه نشده است، هنگامی که چراغ راهنمایی و رانندگی قرمز است، رانندگانی که قصد گردش به راست داشته باشند در صورت نصب تابلوی ویژه ای که گردش به راست را مجاز اعلام می نماید، می توانند از منتهی الیه سمت راست راه و با رعایت احتیاط و حق تقدم عبور وسایل نقلیه و پیادگانی که با چراغ سبز در حال عبور می باشند، وارد راه مجاور سمت راست شوند.

    خرید چراغ راهنمایی

    فروشگاه ایمن ترافیک کالا امکان خرید انواع چراغ راهنمایی مناسب برای هر نوع چهارراه یا معابر دیگر را فراهم نموده است. برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

    چراغ راهنماییی

    محمد
    سه شنبه 8 مهر 1399 - 2:25
    بازدید : 224

    تاریخچه استفاده از علائم هشدار دهنده

    اگر به دنبال خرید تجهیزات ترافیکی با قیمت مناسب می‌گردید، با ما همراه باشید. تجهیزات ترافیکی دارای انواع مختلفی هستند که از انواع آن در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود. این تجهیزات علائم هشدار دهنده می‌باشند که از بروز انواع سوانح تلخ و ناگوار جاده‌ای جلوگیری می‌کنند. بسیاری از این علائم هشدار دهنده تنها برای جلوگیری از تصادفات نیستند، بلکه در مکان‌هایی که تردد در آن‌ها بالا است نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای هشدار دادن و حفاظت از جان عابران می‌باشند. استفاده از این علائم دارای نقطه شروعی می‌باشد که هدف این مقاله بررسی تاریخچه علائم راهنمایی و رانندگی می‌باشد.

    تاریخچه استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی

    تاریخچه علائم راهنمایی و رانندگی به روم باستان باز می‌گردد. این علائم هشدار دهنده سالیان زیادی را طی کرده‌اند تا به شکل استاندارد امروزی رسیده‌اند. اولین تابلوهای جاده‌ای در روم باستان توسط مایل شمارها استفاده شدند. ساختن جاده، تونل و پل از پرتغال به قسطنطنیه تحول عظیمی در پیشرفت جاده‌ای روم باستان ایجاد کرد. رومیان در فاصله‌های مشخص، فاصله تا محل مورد نظر را در جاده ذکر می‌کردند.

    جاده و سیستم استفاده آن در قرون وسطی

    در قرون وسطی از سیستم جاده‌ای روم باستان استفاده می‌شد. در آن زمان برای هدایت مردم، در تقاطع‌ها نشانه‌های مختلفی را استفاده می‌کردند. پس از سقوط روم، تردد و رفت و آمد بیشتر از قبل شد. در نتیجه این امر استفاده از وسایل نقلیه که باعث راحتی در سفر می‌شد، بیشتر گردید. وسایلی مانند دوچرخه و خودرو پس از این دوره پا به عرصه صنعت حمل و نقل گذاشتند. پس از ابداع دوچرخه و خودرو، نیاز به ساختن جاده‌ها بیشتر گردید. با توجه به افزایش ساخت و ساز جاده‌ای، نیاز به راهنمایی و استفاده از تابلو و علائم هشدار دهنده نیز بیش از پیش شد.

    تابلو های ترافیکی

    با وجود کیلومتر‌ها جاده و بزرگراه در جهان، وجود علائم هشدار دهنده‌ای مانند تابلو بسیار لازم و ضروری است. وجود این تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده برای مکان‌هایی که جمعیت در آن زیاد است و تردد در آن‌ها بالاست بیشتر احساس می‌شود.

    پیدایش تابلوهای ترافیکی در آمریکا

    با توجه به پیدایش صنعت اتومبیل سازی در آمریکا، استفاده از انواع تابلو راهنمایی و رانندگی و علائم هشدار دهنده افزایش پیدا کرد. این تحولات در دهه ۱۹۰۰ رخ داده است. با توجه به اهمیت استفاده از این علائم، یک انجمن در زمینه این تجیهزات ترافیکی در آمریکا به وجود آمد که در جهت کمک به نشانه گذاری و راحتی هنگام تردد مسافران فعالیت می‌کرد.

    خرید تجهیزات ترافیکی

    اگر به دنبال خرید انواع تجهیزات ترافیک با قیمت مناسب هستید، ایمن ترافیک کالا با سابقه ای درخشان و فعال در زمینه فروش انواع تجهیزات ترافیکی با قیمت مناسب آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان می‌باشد.

    تجهیزات ترافیکی

    محمد
    سه شنبه 8 مهر 1399 - 1:47
    بازدید : 185

    شوخی با قوانین جالب راهنمایی رانندگی در کشورهای جهان

    خرید تابلوی راهنمایی و رانندگی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود. اما چیزی که میخواهیم در اینجا راجع به آن صحبت کنیم شوخی هایی است که در برخی از کشورها با قوانین راهنمایی رانندگی می شود. پس با ما همراه باشید.

    در برخی کشور های دنیا که کشور ما جزو آنها نیست قوانین راهنمایی رانندگی جالبی وجود که بد نیست حالا در حال گرفتن گواهینامه رانندگی هستین برای تنوع از قوانین راهنمایی رانندگی در کشور های دیگه هم مطلبی بخونید لذت ببرید.یک استادی میگفت مقررات راهنمایی رانندگی هر کشوری فرهنگ و خوی مردمش رو تعیین میکنه در اینجا هم میتونید مقداری از طرز فکر مردم کشور های مختلف را در قالب مقررات رانندگیشون ببینید.

    دانمارك

    در دانمارك قانوني هست كه راننده را پيش از حركت باید زير خودرو اش را نگاه كند كه مبادا كسي زير آن خوابيده باشد! البته فکر نکنم منظورشون اینه که ادماشون میرن زیر ماشین ! شاید بخاطر گربه ها باشه !

    هنگام رانندگی در روز باید از نور بالا استفاده کرد ! تا سایر رانندگان حواس خود را به وسایل نقلیه اطراف جمع کند!

    اسپانيا

    روزهاي فرد اگر قصد پارك كردن خودروي تان را داريد بايد مقابل خانه هايي با پلاك هاي فرد پارك كنيد و روزهاي زوج مقابل خانه هاي با پلاك زوج! به نظر میرسه برای عدالت در مزاحمت ایجاد کردن برای مردم باشه ! یعنی اونا قانون پارک مساوی پنچری ندارن ؟

    سوييس و بلژيك

    هركس در اين كشور قصد دوچرخه سواري دارد بايد بيمه سالانه خريداري كرده و بر چسب آن را به دوچرخه اش نصب كند. سوییسی ها دوس دارن همه چی به پول و بیمه ربط بدن !

     

    در بلژيك دوچرخه سوارها مي توانند در هر جهت حتي در خيابان هاي يكطرفه دوچرخه سواري كنند و كسي با آنها كاري نداشته باشد.

     ژاپن

    ژاپنی ها حتی در قوانین راهنمایی رانندگی هم به با ادبی مشهورن. اگه آب توی خیابون بر اثر عبور ماشین روی عابرین پیاده بریزه راننده جریمه میشه.

    آلمان

    اگر بنزين خودروي شما تمام شد و مجبور شدی پیاده بشی و چند قدم پیاده روی کنی ، در اینجا شما دو کار خلاف قانون انجام دادید یکی به بنزینتون توجه نکردید و دیگری تو بزرگراه پیاده روی کردین .پس بر هر خلافی دو جریمه موجود و بر هر جریمه اشکی واجب !

    روسيه

    رانندگي با خودروي كثيف در حدي كه بتوانيد روي آن عكس كشيده يا مطلبي(مثلا لطفا من را بشویید) بنويسيد ممنوع است و قطعا جریمه میشوید. حالا با وجود این قانون یه قانون دیگه ای هم هست که باید حتما ماشین رو ببری کارواش و اگه خودت بشوری جریمه میشی . علنا این قانون برا حمایت از صنف کارواش دارن هست !

    آفريقاي جنوبي

    در آفريقاي جنوبي، اگر در جاده اي، چوپان و گله اي حضور داشته باشد حق تقدم با اوست. راننده بايد خودروي خود را متوقف كند تا چوپان گله خود را از ميان جاده عبور دهد، در غير اين صورت جريمه خواهد شد.

    كاستاريكا

    در اين كشور اگر كسي در حال رانندگي نوشيدني الكلي بنوشد و رانندگي كند، غیر قانونی نیست، اما اگر تصادف كند و الكل خونش از حد مجاز بالاتر باشد، جريمه نقدي نمي شود، بلکه دربست به زندان منتقل میشه !

    خرید تابلوی ترافیکی

    در رابطه با قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین تابلوهای ترافیکی مطالب جالبی وجود داره که خوندن اونها خالی از لطف نیست.

    اما برسیم به تابلوهای ترافیکی. درباره تابلو های ترافیکی هم مطالب جالبی وجود داره. فروشگاه ایمن ترافیک کالا انواع تابلوهای ترافیکی و تابلوهای اسامی معابر را بفروش میرساند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

    تابلوی راهنمایی

    محمد
    سه شنبه 8 مهر 1399 - 0:10
    بازدید : 203

    آشنایی با انواع سرعت گیر

    به چه دلیل سرعت گیر ها را نصب می کنند و استاندارد آنها چیست؟ در این مقاله سعی داریم دلایل و انواع آن را توضیح دهیم. سرعت گیرها انواع مختلفی دارند اما خرید سرعتگیر پلاستیکی بیشتر در پارکینگ های خصوصی و عمومی داخل شهری و خیابان های کم رفت و آمد رواج دارد. دیگر انواع سرعت گیر در سطح جاده ها استفاده می شود.

    براساس آمارهای موجود هر ساله تعداد زیادی از افراد بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند. از جمله معیارهای مهم ارزیابی عملکرد شبکه حمل و نقل، شاخص ایمنی و میزان کنترل تصادفات آن می باشد. یکی از پارامترهای موثر در تصادفات سرعت وسیله نقلیه است. از این رو موانعی که باعث کاهش سرعت شوند می توانند به عنوان یکی از پارامترهای موثر در این امر باشند. طی گزارشات سازمان های مختلف سرعت زیاد موجب وقوع سوانح شدیدتری می شود. به طور کلی کاهش سرعت موجب افزایش ایمنی عابر پیاده و کاهش تصادفات در بین وسایل نقلیه در تقاطع و دور برگردان می گردد.

    استانداردهای موجود در انواع سرعتگیر

    سرعت گیر یکی از متداول ترین ابزار کنترل سرعت و جریان ترافیک به شمار می رود. سرعت گیر ابزاری است که دارای انحنای عمودی است و برای کم کردن سرعت وسایل نقلیه و بهبود شرایط ایمنی استفاده می کنند. استفاده از این وسیله سرعت خودروها را تا 40 کیلومتر کاهش می دهد. طبق استانداردهای موجود ارتفاع بلند ترین نقطه یک سرعت گیر باید 5/2 تا 5 cm, حداکثر طول آن 30cm و عرض آن به اندازه عرض محل نصب باشد. کاهش دهنده سرعت باید زرد رنگ و از جنس ABS اصلاح شده، لاستیک منجید دار، پلی اتیلن  و با اتصال پیچ و مهره ی مناسب نصب شده باشد و همچنین دارای ارتفاع، ‌شیب و عرض مناسب باشند. همچنین سرعت گیر باید به سمت ترافیک دارای شبرنگ شیشه ای با عرض ۱۰ سانتیمتر و با فواصل ۲۵ سانتیمتر از یکدیگر باشد.

    انواع سرعتگیر

    انواع سرعت گیر بر حسب استانداردهای اداره راه و شهرداری تولید می شود. این استانداردها شامل ابعاد سرعت گیر، ارتفاع ساخته می باشد. انواع مختلف سرعت گیر بر حسب مکان و افزایش ایمنی محل، مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد سرعت گیر نیز با توجه به محل نصب و سرعت خودروها محاسبه و نصب می گردد. سرعت گیر جاده ای، سرعت گیر خیابانی یا سرعت گیر پارکینگ هر کدام در ابعاد مختلف تولید می شود.

    سرعت گیر لاستیکی

    سرعت گیر لاستیکی به دلیل داشتن طول عمر و دوام بیشتر،  قیمت بیشتری نسبت به پلاستیکی دارند. به دلیل مقاومت در مقابل سرما و بارندگی برای مناطقی با شرایط آب و هوایی متغییر مناسب است. به دلیل مقاومت در برابر ماشین الات سنگین و تحمل بالای فشار فیزیکی می توانند در جاده های برون شهری، بزرگراه مورد استفاده قرار بگیرند. سرعتگیر لاستیکی در برابر تابش آفتاب مناطق گرمسیری مقاوم است و به راحتی تغییر شکل نمی دهند. عموما رنگبندی سرعت گیر لاستیکی به صورت مشکی و دارای شبرنگ است. این سرعتگیر در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شود و بسته به محل نصب باید ابعاد آن را انتخاب کنید.

    سرعت گیر پلاستیکی

    سرعت گیر پلاستیکی دوام  بالایی در شرایط محیطی دارد و به علت نوع ساختار آن، می تواند با شرایط آب و هوایی سازگار باشد. جنس سرعت گیر پلاستیکی از نوع پلیمر های مقاوم بوده و در زمان عبور ماشین با سرعت بالا به خودرو آسیب وارد نمی شود.  سرعت گیر پلاستیکی  قیمت مناسب تری نسبت به نوع لاستیکی دارد. این مدل در طرح های استاندارد و رنگ های زرد یا سفید با خاصیت شبرنگ ساخته می شوند و عمدتا در معابر درون شهری و برون شهری کاربرد دارند. این مدل در ابعاد متنوعی تولید می شود که بسته به محل نصب باید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    سرعت گیر آسفالتی و بتنی

    سرعت گیر آسفالتی و بتنی، متریال تشکیل دهنده این گونه از تجهیزات ترافیکی از بتن، آسفالت و سنگ است. نصب آن به صورت دائمی است، نیازی به تعمیرات پس از نصب ندارد در برابر عبور ماشین آلات سنگین  مقاومت و دوام بالایی دارد. از معایب آن ثابت بودن است  وقابلیت جابجایی و تغییر شکل ندارند. تنها مشکلی که در نصب این مدل سرعتگیر وجود دارد رعایت استاندارد ارتفاع سرعتگیر است. متاسفانه در سطح شهر با تعداد زیادی از انواع سرعتگیر آسفالتی غیر استاندارد مواجه هستیم.

    سرعت گیر پارکینگ

    سرعت گیر پارکینگ که نوعی سرعتگیر های ملایم به حساب می آید به صورت گسترده در پارکینگ های طبقاتی خودرو پارکینگ بیمارستان، پارکینگ هتل و مجتمع مورد استفاده قرار می گیرند. ازجنس لاستیکی و پلاستیکی تولید می شود. ابعاد مورد استفاده در پارکینگ سرعتگیر لاستیکی 33 در 90، سرعتگیر  پلاستیکی33 *90 و سرعتگیر 33 در 100 پلاستیکی می باشد. از این سرعتگیر جهت جلوگیری از گیر کردن خودروها در رمپ پارکینگ استفاده می شود. متریال استفاده شده در این محصول پلی اورتان است.

    سرعت گیر جاده ای

    سرعت گیر جاده ای در ابعاد متعدد و بیشتر از جنس لاستیکی تولید می شود؛ تا بتواند وزن کامیون و ماشین آلات سنگین را به راحتی تحمل کند. از مهمترین ویژگی های سرعتگیر جاده مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی و همچنین تحمل وزن بالای ماشین آلات سنگین است. این مدل بیشتر در ابعاد طول50 سانتی متر و عرض 33 سانتی نتر تولید می شود. ارتفاع این محصول 2.5 سانتی متر است.

    سرعت گیر یک طرفه

    سرعت گیر یک طرفه که به آن سرعتگیر میخی نیز گفته می شود، برای نصب در جاده، خیابان، پارکینگ و عبور عابر پیاده مناسب است. برای کاهش سرعت و یکطرفه کردن مسیر از آن استفاده می کنند. دارای اصطحکاک بالا و دوام و انعطاف پذیری مناسب است. برای افزایش دید در شب این محصول از شبرنگ استفاده می شود. متریال استفاده شده در ساخت این محصول پلی کربنات است و میخ های موجود در آن آهنی هستند. ابعاد این محصول 50 در 50 در نظر گرفته شده است.

    سرعت گیر هوشمند

    سرعت گیر هوشمند به گونه ای طراحی شده که اگر راننده با سرعت مجاز بر روی آن حرکت کند تغییر شکل می دهد و به حدی پایین می آید که خیابان مسطح شود. ولی برای رانندگانی که سرعت غیر مجاز دارند کارایی ندارد. این تکنولوژی به تازگی وارد بازار شده و امیدواریم به زودی در کشورمان شاهد نصب آن در معابر باشیم.

    خرید انواع سرعت گیر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع سرعت گیر لاستیکی و پلاستیکی می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع سرعت گیر های جاده ای و پارکینگ و همچنین خرید انواع تجهیزات ترافیکی و تجهیزات ایمنی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه گنید.

    سرعت گیر

    محمد
    دوشنبه 7 مهر 1399 - 23:47
    بازدید : 195

    مخترع کلاه ایمنی کیست؟

    پیتر دراکر، دارنده‌ی مدرک دکترای مدیریت و نویسنده‌ی برخی از مطرح‌ترین کتاب‌های مدیریتی جهان، اختراع کلاه ایمنی را به فرانتس کافکا، نویسنده‌ی بزرگ آلمانی‌زبان نسبت داده است.

    این ادعا شاید خیلی با فضای وهم‌آلود و سیاه آثار کافکا جور در نیاید. شاید منطقی‌تر بود که کافکا فی‌المثل واکسن مسخ شدگی اختراع می‌کرد. اما بهرحال گفته می‌شود که او از این طریق تلفات ضمن کار را به ۲۵ مورد در هر هزار نفر کاهش داد و همین هم کم از جادو ندارد.

    ماجرا از این قرار است که کافکا در اوایل قرن بیستم در یک شرکت بیمه‌ی حوادث کارگری در پادشاهی بوهم که امروزه بخشی از جمهوری چک است، کار می‌کرد.

    علیرغم آنکه پدر کافکا شغل پسرش را یک شغل بخور نمیر می‌دانست، کافکا پیوسته ترفیع می‌گرفت و وظایف بسیاری از گزارش نویسی تا بررسی حقوقی پرونده‌ها را به نحو احسن به انجام می‌رساند. گزارشهای او مورد پسند مافوقش قرار می‌گرفت و در برخی منابع آمده است که او آنقدر از این گزارش‌ها احساس رضایت می‌کرد که یک نسخه هم برای خودش برمی‌داشت. اما با وجود تعهد به کار، هر روز محل کارش را در ساعت ۲ بعد از ظهر ترک می‌کرد تا به کارهای روزمره‌اش برسد. او در نهایت در نیمه‌شب شروع به نوشتن می‌کرد و تا صبح آن را ادامه می‌داد.

    کافکا ضمن اشتغال در شرکت بیمه متوجه شد که بیشترین آسیبی که کارگران در هنگام کار می‌بینند، از ناحیه‌ی سر اتفاق می‌افتد. او در سال ۱۹۱۲ ایده‌ی ساخت وسیله‌ای برای محافظت از سر و گردن کارگران را به شرکتش ارائه داد که مورد استقبال قرار گرفت و به گفته‌ی آقای دراکر باعث شد تا تلفات انسانی به شدت کاهش یابد و کافکا به همین دلیل از شرکت بیمه مدال افتخار دریافت کرد.

    در حالیکه پیتر دراکر مستنداتی ارائه نداده تا ادعای فوق را تایید کند، داستان اختراع کلاه ایمنی به دست فرانتس کافکا در بین مردم بسیار مقبول افتاده است.

    در کتاب گفتگو با کافکا، شرح دیدار با این نویسنده‌ی بزرگ از زبان فردی که پدرش همکار کافکا در شرکت بیمه بود آمده است که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.

    فرانتس کافکا، نویسنده‌ی بزرگ آلمانی زبان بود که تاثیر بزرگی بر ادبیات غرب گذاشت.

    کافکا در ۳ ژوئیه ۱۸۸۳ در پراگ متولد شد. در آن زمان پراگ مرکز پادشاهی بوهم بود. والدین کافکا از یهودیان اشکنازی بودند. کافکا در رشته‌ی حقوق درس خواند و پس از فارغ‌التحصیلی، به مدت یک سال بدون حقوق در دادگاهی به کار مشغول شد. او پس از انصراف از این شغل، در یک شرکت بیمه استخدام گردید.

    کافکا از ۱۹۱۰ به نوشتن یادداشت‌های خصوصی پرداخت. این یادداشت‌ها پس از مرگش موجب شناخت شخصیت و زندگی او شدند. در زمان حیاتش تنها رمان کوتاه مسخ و چند داستان کوتاه از او به چاپ رسید.

    مسخ از مهمترین آثار ادبیات فانتزی قرن بیستم است که در دانشکده‌ها و آموزشگاه‌های ادبیات سراسر جهان غرب تدریس می‌شود.

    عمده آثار کافکا پس از مرگش به دست دوست نزدیکش ماکس برود منتشر گردید. البته کافکا به او وصیت کرده بود که نوشته‌هایش را نخوانده بسوزاند. خوشبختانه برود از این دستور سرپیچی کرد.

    کافکا به بیماری سل مبتلا بود. او که به دلیل گلودرد از خورد و خوراک افتاده بود، در بستر مرگ آخرین ویرایش‌های کتاب «هنرمند گرسنگی» را به انجام می‌رساند. او عاقبت در ۳ ژوئن ۱۹۲۴ بر اثر گرسنگی در ۴۰ سالگی از دنیا رفت و آثارش را ناتمام گذاشت.

    امروزه آرامگاه فرانتس کافکا در پراگ به یکی از جاذبه‌های گردشگری بدل شده است و آثار او با وجود اینکه برخی‌ از آنها همچون رمان‌های «محاکمه» و «قصر» ناتمام هستند، از محبوبیت و اهمیت بسیاری برخوردارند.

    پیتر دراکر

    پیتر دراکر (۱۹ نوامبر ۱۹۰۹  ۱۱ نوامبر ۲۰۰۵) استاد دانشگاه، نویسنده، سخنران و متفکر اتریشی بود.

    دراکر از برجسته‌ترین نظریه‌پردازان مدیریت در جهان و پدر کسب و کار نوین بود. او کتاب‌های بسیاری در زمینه‌های مدیریت، جامعه، اقتصاد و سیاست نوشت و همچنین تعدادی فیلم آموزشی بر اساس کتاب‌های خود ساخت. دراکر جوایز و درجه‌های افتخاری بسیاری از دانشگاه‌های مختلف بدست آورد و به سازمان‌های بزرگ دنیا مشاوره می‌داد. مهم‌ترین اثر او با عنوان «مدیریت» منتشر شده ‌است و در آن نظریات مهم خود درباره‌ی مدیریت و سازمان را شرح داده است.

    و اما داستانی دیگر

    در منابع دیگر از فردی با نام ادوارد دیکینسون بولارد که یک کارخانه‌دار برجسته‌ بود، به عنوان مخترع کلاه ایمنی نام برده شده است. بولارد صاحب کارخانه‌ی تولید لوازم حفاری در کالیفرنیای آمریکا بود. این کارخانه کلاه‌های محافظی از جنس چرم تولید می‌کرد. گفته شده است که وقتی پسرش با کلاه نظامی از جنگ جهانی اول بازگشت، ایده‌‌ای تازه‌ای برای ارتقای کلاه ایمنی در ذهن بولارد شکل گرفت و طرح اولین کلاه ایمنی جنس سخت را در سال ۱۹۱۹ (۷ سال بعد از کلاه ادعا شده توسط دراکر) عرضه کرد که با استقبال نیروی دریایی آمریکا مواجه شد و ماموریت یافت تا برای تعمیرکاران کشتی، کلاه ایمنی بسازد و این آغاز استفاده‌ی گسترده از کلاه ایمنی در جهان بود.

    مختصری در مورد کلاه ایمنی

    کلاه ایمنی وسیله‌ای محافظتی است که برای جلوگیری از صدمه رسیدن به سر استفاده می‌شود.

    قدیمی‌ترین کلاه ایمنی توسط سربازان آشوری در ۹۰۰ سال پیش از میلاد مسیح مورد استفاده قرار می‌گرفت تا تا از سر در مقابل ضربات شمشیر و تیر محافظت کند.

    امروزه از کلاه ایمنی در برخی مشاغل، حمل و نقل، و بعضی از فعالیت‌های تفریحی و ورزشی استفاده می‌شود.

    خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است.

    فروشگاه ایمن ترافیک کالا انواع کلاه ایمنی با قیمت مناسب و کیفیت عالی را برای تمامی مشغال نیازمند کلاه کار ارائه نموده است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

    محمد
    چهارشنبه 2 مهر 1399 - 21:09
    بازدید : 180

    اشعه لیزر

    لیزر عبارتست از تقویت نور مرئی توسط تابش تحریکی پرتو که به روشهای مختلف قابل تولید باشد. اگر تابش تحریکی نباشد لیزر یک نور مرئی خواهد بود. در حال حاضر لنز ایمنی وجود ندارد که قادر به تأمین حفاظت در برابر همه طول موجهای لیزر باشد و از آنجایی که بعضی از تجهیزات تولید کننده لیزر می‌تواند اشعه‌های لیزر با طول موجهای مختلف را تولید نماید و همچنین به دلیل آنکه طول موج بعضی از امواج لیزری پس از عبور از سیستمهای اپتیکی تغییر می‌نماید بنابر این لازم است در این صنایع برای محافظت چشم تنها به تهیه و استفاده از یک نوع محافظ بسنده نشود برای حفاظت در برابر امواج لیزری، تجهیزات حفاظت چشمی ‌متفاوتی به شکل عینک ایمنی و گاگل‌ها طراحی شده است که هر نوع اغلب در طول موج خاصی قادر به ایجاد حداکثر حفاظت می‌باشند که میزان حفاظت یادشده با تغییر طول موج شدیداً کاهش می‌یابد انتخاب تجهیزات حفاظت از چشم بر اساس نوع لیزر، طول موج لیزر و دانسیته آن صورت می‌گیرد.

    گفتنی است که کلیه عینکها و گاگلهای ایمنی در برابر لیزر بایستی دارای برچسبی باشند که اطلاعات زیر بر روی آن حک شده باشد:

    طول موج لیزری که وسیله قادر به حفاظت در برابر آن می‌باشد

    دانسیته نوری طول موجهای یاد شده

    میزان انتقال نور مرئی

    لازم به ذکر است از آنجایی که درصدی از کارگرانی که در معرض آسیبهای شغلی چشمی ‌قرار دارند همزمان با وسایل حفاظت فردی چشمی‌ و صورت از عینکهای طبی نیز استفاده می‌کنند تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است که برخی از آنها عبارتند از:

    عینکهای ایمنی که لنز آنها علاوه بر توانایی حفاظت چشم کاربر از خطرات موجود، عیوب طبی چشم را نیز اصلاح می‌کنند.

    گاگلها یا شیلدهای صورتی که بر روی عینکهای طبی پوشیده می‌شود.

    گاگلهایی که در آنها لنز طبی در پشت لنز حفاظتی گاگل نصب می‌شود.

    انواع وسایل حفاظتی چشم را شرح دادیم اما نکته‌ای که باید توجه کنیم این است که هر نوع حفاظ چشمی‌ برای محافظت در برابر خطر خاصی طراحی شده است و به همین دلیل انتخاب وسایل حفاظتی چشم و صورت بایستی مطابق با نوع و درجه خطر و همچنین راحتی و سلایق کاربران صورت گیرد.

    چند نکته در مورد وسایل حفاظتی چشم

    ۱-عینکهای حفاظتی که بر روی عینکهای نمره‌ای (طبی) قرار می‌گیرند بایستی به گونه‌ای باشند که هیچ‌گونه تغییری در وضع عینک طبی ایجاد نکنند.

    ۲- شیشه و یا هر گونه ماده پلاستیکی شفاف که برای عینک حفاظتی ساخته می‌شود باید عاری از حباب هوا، ترک، موج یا عیب دیگر باشد.

    ۳- غیر از شیشه نمره‌ی سطوح داخل و خارج شیشه‌های حفاظتی باید موازی بوده و هیچگونه خمیدگی نداشته باشد.

    ۴- شیشه‌ای که منحصراً جهت حفاظت در برابر خطر پرتاب ذرات اجسام و ضربه‌های دیگر اختصاص داده شده‌اند باید لااقل قدرت عبور ۸۰%  نور سطح کار را داشته باشند.

    ۵- قاب عینکها باید سبک و محکم بوده کاملاً روی صورت قرار گیرد و مجهز به حفاظهای جانبی باشد و لازم است خود منبع خطر نباشد.

    ۶- مقاومت شیشه‌های عینک حفاظتی به میزان کافی و بر طبق مقررات باشد.

    ۷- قاب و دور عینک باید قابل انعطاف بوده و بر طبق استاندارد باشد و باعث تحریک پوست نشود.

    ۸- در مقابل حرارت مقاوم بوده و بر طبق استاندارد باشد و رسانای جریان برق نباشد.

    ۹- عینکهای مخصوص کار با مایعات خورنده مثل اسیدها باید در اطراف دارای زه از جنس نرم و نسوز و قابل انعطاف (مانند: عینک اسکی) باشند تا کاملاً در اطراف چشم به صورت فرد بچسبد و مانع نفوذ مایعات و بخارات داخل چشم گردند.

    عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

    عینک ایمنی

    محمد
    جمعه 28 شهريور 1399 - 3:41
    بازدید : 228

    ضرورت خرید کفش ایمنی

    کفش ایمنی برای مشاغل پرخطر، وسیله‌‌ای ضروری محسوب می‌‌گردد. در مشاغل پرخطر در معادن، کارگاه‌‌ها، ساختمان سازی و… احتمال برخورد مواد سنگین، تیز، برنده و خطرناک وجود دارد. هنگام کار کردن باید موارد ایمنی را در نظر گرفت تا از آسیب‌‌ها و صدمات احتمالی جلوگیری شود. یکی از این وسایل کفش ایمنی است که با داشتن ویژگی مناسب با نوع کاری که انجام می‌‌دهید سبب می‌‌شود میزان آسیب‌‌ها به حداقل برسد. در این مطلب به بیان نکاتی می‌‌پردازیم تا بتوانید کفش ایمنی مناسب برای افزایش ایمنی خود در حین کار کردن را برای خرید انتخاب نمایید. پس برای خرید کفش ایمنی مناسب با ما همراه باشید.

    خطرات موجود در محیط و جلوگیری از آسیب به وسیله‌‌ی کفش ایمنی

    پرتاب شدن اشیای سنگین، تیز و برنده

    احتمال ریختن مواد مذاب و یا مایعات خطرناک بر روی پا

    احتمال برق گرفتگی در محیط

    کار با مواد قابل اشتعال

    کار کردن در محیط‌‌های بسیار سرد و یا گرم در آب

    محیطی که دارای سطوح ناهموار است

    نکات مربوط به خرید کفش ایمنی

    انتخاب کفش ایمنی مناسب که دارای رویه، زیره و یا قالب مناسب باشد با توجه به تنوع موجود در بازار کار ساده‌‌ای نیست. در ادامه نکاتی را بیان می‌‌کنیم که بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید:

    ابتدا شغل خود و نکات ایمنی مربوط به آن را در نظر داشته باشید. کار کردن شما ممکن است چه صدماتی را به همراه داشته باشد، سپس با توجه به آن کفش ایمنی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

    زیره‌‌ی کفش ایمنی از جنس پلی یورتان و به صورت تزریق مستقیم باشد. این زیره برای محیط‌‌هایی که با مواد اسیدی و یا روغنی کار می‌‌کنید بسیار مناسب است. همچنین مانع از سُر خوردن و یا عبور جریان برق می‌‌باشد.

    در قسمت پنجه باید فولاد و یا فایبر گلاس به کار رفته باشد.

    حتما هنگام انتخاب کفش ایمنی، راحت بودن مچ پایتان را چک کنید. ضخیم بودن رویه‌‌ و زیره‌‌ی کفش نباید مانع گام برداشتن شما شود.

    اگر در مکانی کار می‌‌کنید که دارای جریان برق است، کفش ایمنی با رویه‌‌ی چرم و اگر در محیطی هستید که با مواد شیمیایی متنوعی سروکار دارید، با رویه‌‌ی PVC برایتان انتخاب مناسب‌‌تری است.

    از لحاظ اقتصادی انتخاب کفش ایمنی با طول عمر بالاتر برای افراد در اولویت است. رویه‌‌ی چرمی دیرتر فرسوده شده و طول عمر بیشتری دارد.

    هر فردی حداقل به مدت 8 ساعت از کفش ایمنی در محیط‌‌های پرخطر کاری استفاده می‌‌کند. با توجه به زمان زیادی که پا داخل کفش قرار دارد و با توجه به ویژگی‌‌های دمایی محیط، تهویه‌‌ی مناسب از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌‌ای داشته باشید. محیط‌‌های بسیار گرم زمینه را برای رشد باکتری‌‌ها و قارچ‌‌ها فراهم می‌‌آورد و پا را مستعد انواع بیماری‌‌ها می‌‌سازد.

    قابلیت ضد آب بودن کفش ایمنی را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. مهم است که در هنگام قرار گرفتن فرد در محیط‌‌های کاری متفاوت، آب به داخل کفش نفوذ پیدا نکند.

    در مواردی کفش ایمنی با قابلیت میانی EVA ساخته می‌‌شود که لایه‌‌ی میانی سبب می‌‌شود کمترین فشار از محیط به پا وارد شود و میزان راحتی پا در کفش را افزایش می‌‌دهد.

    حتما چندین مدل را برای پوشیدن انتخاب نمایید. وزن سبک را مد نظر داشته باشید. هر چه کفش سبک‌‌تر باشد، میزان نیروی وارد شده به پای شما نیز کاهش می‌‌یابد و دیرتر خسته می‌‌شوید.

    در این مطلب ضرورت خرید کفش ایمنی برای محیط‌‌های پرخطر کاری را مورد بررسی قرار دادیم. انواع صدماتی که در محیط‌‌های مختلف با پوشیدن کفش ایمنی رفع می‌‌گردد را بیان کردیم. خرید کفش ایمنی با دوام و یا کیفیت در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمینه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

    کفش ایمنی

    محمد
    پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 0:42
    بازدید : 205

    خطرات مربوط به چشم و عینک ایمنی مناسب آن

    بایستی در محیطهای کار خطرات ناحیه چشم را از طریق کنترلهای مهندسی و مدیریتی کم کرد و یا از بین برد، در صورتیکه نتوان این کارها انجام داد و یا اینکه خطرات هنوز وجود داشته باشد استفاده از وسایل حفاظتی چشم و صورت الزامی‌خواهد بود و کارفرمایان موظفند که حفاظهای متناسب با نوع و شدت خطر مانند عینک ایمنی را تهیه و در دسترس کارگران قرار دهند و کارگران نیز موظفندکه به طور صحیح و اصولی از تجهیزات فوق استفاده نمایند. برای خرید عینک ایمنی مناسب ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

    شناسایی، ارزیابی و کنترل خطرات مربوط به چشم و صورت

    منبع خطر: ضربه ( قلم زنی، سنگ زنی، ماشین کاری، حکاکی، پرچ کردن، سنباده کاری و …)

    ارزیابی خطر: قطعات پرتاب شده، اشیا، تراشه های بزرگ، ذرات، شن و ماسه، خاک و

    نوع حفاظ چشم و صورت: عینک با حفاظ جانبی، گاگل ها با تهویه مستقیم و غیرمستقیم، شیلد های صورت برای مواجهه شدیدکه روی عینک و یا گاگل استفاده شود، هلمت های جوشکاری که روی عینک و گاگل استفاده شود، ماسک های تمام صورت

    منبع خطر: گرما (عملیات کوره، ریزش مواد مذاب، ریخته گری، غوطه وری گرم ، جوشکاری

    ارزیابی خطر: جرقه های داغ

    نوع حفاظ چشم و صورت : عینک با حفاظ جانبی، گاگل با تهویه مستقیم و غیر مستقیم، شیلد صورت روی عینک یا گاگل در مواجهه شدید

    ارزیابی خطر: پاشش فلزات مذاب

    نوع حفاظ چشم و صورت: شیلدهای صورت که روی گاگل استفاده شود

    ارزیابی خطر: مواجهه با درجه حرارت بالا

    نوع حفاظ چشم و صورت: شیلدهای صورت رفلکسی(بازتابی)

    منبع خطر: مواد شیمیایی(کار با مایعات، اسیدها، گریس، آبکاری، حمل مواد شیمیایی)

    ارزیابی خطر: پاشش و اسپری مواد

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل با تهویه غیر مستقیم (فنجانی یا نوع پوششی) ، شیلدهای صورت روی گاگل، ماسک های تمام صورت

    ارزیابی خطر: میست های محرک

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل بدون تهویه (نوع پوششی)، شیلد صورت روی گاگل

    نوع خطر: گرد وغبار( نجاری، پرداخت کاری و شرایط کاری در محیط پر گرد و غبار(

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل با تهویه مستقیم و غیر مستقیم

    منبع خطر: نور یا تشعشع

    ارزیابی خطر: IR)، UV، نور مرئی(

    نوع حفاظ چشم و صورت: عینک با حفاظ جانبی، گاگل ها با تهویه مستقیم و غیرمستقیم، شیلد های صورت برای مواجهه شدیدکه روی عینک و یا گاگل استفاده شود، هلمت های جوشکاری که روی عینک و گاگل استفاده شود، ماسک های تمام صورت

    ارزیابی خطر: لیزر

    نوع حفاظ چشم و صورت: حفاظ چشم مناسب برای کار با لیزر را باید مطابق با استاندارد ANSI Z136.1 انتخاب نمایید.

    ارزیابی خطر: جوشکاری-قوس الکتریکی

    نوع حفاظ چشم و صورت: هلمت جوشکاری بر روی عینک یا گاگل با درجه کدورت ۱۰- ۱۴

    ارزیابی خطر: جوشکاری با گاز

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل های جوشکاری، هلمت های جوشکاری بر روی گاگل یا عینک با درجه کدورت ۶-۸

    ارزیابی خطر: برش گاز

    نوع حفاظ چشم و صورت: گاگل های جوشکاری، هلمت های جوشکاری بر روی گاگل یا عینک با درجه کدورت ۳-۶

    ارزیابی خطر: لحیم کاری

    نوع حفاظ چشم و صورت : گاگل یا شیلد جوشکاری با درجه کدورت ۳-۴

    ارزیابی خطر: لحیم کاری نرم با مشعل

    نوع حفاظ چشم و صورت: عینک یا شیلد جوشکاری با درجه کدورت ۲

    عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

    عینک ایمنی

    محمد
    چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 23:16
    بازدید : 219

    تونل بازی کودک

    علاوه بر خرید تاب و سرسره کودک تجهیزات دیگری نیز وجود دارد که می توان بچه ها را با آن سرگرم نمود. تونل بازییک وسیله بازی ساده است که بسیار سرگرم کننده میباشد و امکان انجام چند بازی ساده را به کودک میدهد. تونل بازی که در دو نوع تونل بازی پارچه ای و پلاستیکی تولید میشود، قیمت مناسبی دارد و در رنگ های شاد طراحی می­شود و برای بازی های گروهی در مهد کودک ها و خانه های بازی بسیار مناسب است. تونل بازی کودک با پهنای مناسبی که دارد رفت و آمد کودک درون تونل را آسان و جنس پلی اتیلن آن قابلیت شست و شو با اسفنج را فراهم نموده­است. انواعتونلبازی نظیر تونل بازی کودک حلزونی، تونل هزارپا، گربه، کودک و تونل قطار شادی با بهترین کیفیت تولید میشود.

    تونل بازی مهدکودک

    تونل بازی کودک یک وسیله متفاوت برای بازی کودکان است و به گونه­ای طراحی شده که داخل آن خالی است و فضایی برای عبور و بازی بچه هاست. بچه ها برای رد شدن از تونل بازی کودکان نیاز به خم شدن یا سینه خیز رفتن دارند که باعث افزایش تمرین های حرکتی و مهارتی کودکان میشود و یاد میگیرند در مکان هایی با سقف کوتاه چطور حرکت کنند. تونل اسباب بازی کودک فقط یک وسیله بازی نیست و کودکان میتوانند با آن چند بازی متنوع را انجام دهند.

    قیمت تونل بازی کودکان در مقایسه با محصولات مشابه خارجی بسیار مناسب است و خرید آن مقرون به صرفه است. تونل بازی کودک با رنگ های زیبا و جذاب خود محیط بازی مطلوبی برای سرگرمی کودکان است و به همین دلیل نیزیکی از پرطرفدارترین لوازم بازی مهدکودک بشمار میرود.

    بازی تعادلی مهد کودک

    یکی از روش های افزایش دقت و تمرکز کودکان انجام بازی های تعادلی است. این محصول برای بچه ها علاوه بر رشد حرکتی، افزایش دقت را نیز بدنبال دارد. بازی حرکتی و بازی تعادلی باعث بهبود اختلالات هماهنگی رشدی در کودکان میشود و پیشنهاد می­شود قبل از مدرسه رفتن برایتقویت حرکت تعادلی از برنامه های تمرینی برای کودکان استفاده شود. از انواع بازی تعادلی می­توان به بازی تعادلی با چوب، کشتی، بازی های تعادلی ورزشی و صفحه تعادل اشاره نمود.

    انجام بازی تعادلی مهد کودک به کودک کمک میکند که بازی های فردی و گروهی را یاد بگیرد و برای افزایش دقت و تمرکزش تلاش کند. انجام بازی تعادلی مهد کودک و پیش دبستانی به مقدار زیادی وابسته به خلاقیت مربیان مهدها میباشد و تجهیزات و وسایل بازی به کمک آنها می آیند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا علاوه بر تولید انواع تاب سرسره کودک، دیگر تجهیزات بازی کودک را تولید نموده و در فروشگاه ایمنترنتی خود به فروش می رساند.


    تونل

    محمد
    دوشنبه 27 مرداد 1399 - 19:39
    بازدید : 221

    ویژگی های مهم یک آبخوری استاندارد

    قبل از خرید آبخوری پارکی باید به نکات و استانداردهایی دقت نمایید. ویژگی های بسیاری را می توان برای قرارگیرییک آبخوری استاندارد بیان نمود که ما در این جا به مهم ترین این موارد اشاره می نماییم:

    محل قرارگیری آبخوری: از جمله مهم ترین ویژگی ها برای داشتن یک آبخوری استاندارد در سطح شهر محل قرارگیری آن می‌باشد. آبخوری باید در مکانی مناسب و در دسترس عموم قرار گیرد و مکان نصب و اجرا آن به خوبی قابل مشاهده باشد تا افراد بتوانند بدون دردسر به آن دسترسی داشته باشند.

    ارتفاع مناسب آبخوری: پس از پیدا کردن مکان مناسب برای قرارگیری آبخوری حال نوبت به انتخاب آبخوری با ارتفاع مناسب می رسد. آبخوری انتخابی باید متناسب برای استفاده افراد با سنین مختلف و افراد معلول باشد.

    زاویه ریزش آب: به هنگام آب خوردن خیلی از افراد دچار این مشکل می شوند که لباس آن ها خیس می‌شود و…بههمین دلیل زاویه ریزش آب بسیار مهم می‌باشد و باید بر طبق استاندارد اجرایی شود تا افراد در هنگام مصرف آب دچار مشکل نشوند.

    نوع شیر: یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هاییک آبخوری استاندارد استفاده از شیری مناسب و استاندارد می‌باشد ک به راحتی باز و بسته شود. پس باید در هنگام نصب شیر آبخوری این مورد را در نظر داشته باشید که متناسب با اصول بهداشتی باشد و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر باشد.

    کلام آخر

    اگر قصد خرید آبخوری از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با قیمتی مناسب را برای فضای باغ، ویلا و یا فضای شهری دارید می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریدری نمایید. یکی از جمله سایت های معتبری که شما می توانید آبخوری بتنی و یا آبخوری پارکی مورد نظر خود را از آن خریداری نمایید سایت ایمن ترافیک می‌باشد که می تواند علاوه بر کیفیت بالای محصولات، قیمتی مناسب و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورد.

    آبخوری

    محمد
    يکشنبه 26 مرداد 1399 - 22:49
    بازدید : 211

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 19
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه